fredag 28 februari 2014

En känsla om våren

Bloggen har blivit lidande på senaste tiden och ska försöka bättra mig under 2014. Ibland känns det som att tiden inte rikitgt räcker till och som småbarnsmamma så måste jag prioritera. Jag har även stängt ner min fysiska butik i Örebro och lägger nu hela min arbetstid på mina kunder som handlar via nätet. 2013 var ett fantastiskt år med många nya kunder och 2014 kommer bli minst lika bra. Tack vare er så kan jag arbeta med det som ligger mig närmst om hjärtat; inredning!

Formex gick av stapeln i vanlig ordning i januari och många nya trender kunde beskådas. Under 2014 kommer vi att inreda med dämpade pasteller, naturmaterial och batikmönster. Material som koppar, glas och plåt finns med på trendtoppen och ni kommer att hitta mycket av detta i min nätbutik. Vackra kuddar, fina glasvaser, underbara ljusstakar och mycket mycket mer.






Fler nya leverantören kommer ni hitta hos mig under våren; såsom Hübsch, Madam Stoltz, OnInteriör och Sköna Ting. Många vackra saker som passar i de flesta hem, till er själva, någon du tycker om eller som gå-bort-present.


Nu önskar jag er en riktigt mysig helg!
Kram
/T





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar